کرم گوری اصل می تواند با تاثیرگذاری فوق العاده، لک، کک و مک ،جوش و جای جوش های قدیمی را بین 10 الی 15 روز به طور کامل از میان ببرد کرم و صابون گوری اصل با فرمولی خاص و برگرفته از دل طبیعت که عموما از گیاه آلوئه وراء و آووکادو تهیه شده است تاثیری اعجاز گونه در از بین بردن انواع لک و جوش های پوستی دارد.

 

 

کرم گوری

 

 

کرم گوری اصل

بسیاری از افرادی که برای از بین بردن لک،جوش های صورت و همچنین برای سفید و روشن تر شدن پوست شان از کرم و صابون گوری اصل استفاده کرده اند از نتیجه بدست امده شگفت زده شده اند این محصول بسیار باکیفیت پوست صورت را به مانند آئینه صاف و شفاف می کند کرم گوری اصل می تواند انواع لک و جوش های پوستی را به صورت دائم از بین ببرد و سفیدی و روشن شدن پوست را به شما هدیه دهد.

 

بخاطر درخواست بسیار زیاد عموم مردم برای خرید کرم گوری اصل و صابون گوری اصل ، متاسفانه انواع تقلبی این محصول ارزشمند به وفور وارد فروشگاههای مختلف اینترنتی و درون شهری و حتی داروخانه ها شده است بخاطر ارزان تر بودن قیمت خرید کرم و صابون گوری تقلبی، عموم فروشگاهها به طمع کسب سود بیشتر، همان کرم و صابون تقلبی را با نام کرم گوری اصل و صابون گوری اصل به افراد به فروش می رسانند چراکه فروش کرم گوری اصل و صابون گوری اصل سود چندانی نخواهد داشت.

 

 

ویژگی های کرم گوری اصل و صابون گوری اصل

 

بی شک بخاطر کم یاب شدن کرم و صابون گوری اصل، درآینده نزدیک قیمت این محصول بصورت بسیار فزاینده ای افزایش خواهد یافت چراکه با پرداخت مبالغی تا چند ده برابر قیمت یک پکیج کرم و صابون گوری اصل هم نمی توان از سایر محصولات بهداشتی و یا انواع داروها چنین نتیجه ایده آلی را کسب نمود.

 

اگر شما نیز دارای مشکلات پوستی هستید و از وجود لک و جوش صورت رنج می برید و یا اینکه پوست تان تیره رنگ است، درنگ نکرده و تا این محصول با قیمت بسیار ناچیزی به فروش می رسد در حد توان چند پکیج از کرم گوری اصل و صابون گوری اصل را از یک فروشگاه معتبر خریداری نمایید. با اوضاع و احوال موجود که هر روزه کرم و صابون گوری اصل نایاب تر از دیروز می شود بعید نیست که درآینده نزدیک تنها امکان تهیه کرم و صابون گوری تقلبی میسر باشد.

 

 

 

 کرم و صابون گوری اصل یکی از بهترین  محصولاتی است که برای روشن و سفید شدن پوست تولید شده است، کرم گوری و صابون گوری Goree به سرعت می تواند لک های پوست را از بین ببرد و به پوست، سفیدی و شفافیت خیره کننده ای ببخشد.

 

بدون شک صابون و کرم گوری اصل، علاوه بر خاصیت سفید و روشن کنندگی، خاصیت ضد جوش و از بین برنده لک های پوست نیز می باشد افرادی که دارای لک های تیره بر روی پوست خود می باشند می توانند با استفاده از این پکیج، که شامل کرم و صابون گوری می باشد، از شر لک و جوش های صورت خود رها شوند.

پکیج گوری شامل کرم گوری اصل و صابون گوری اصل می باشد که برای از بین بردن کک و مک و لکه های قهوه ای بعد از بارداری ، آثار سوختگی و جای جوش ، و همچنین روشن کردن پوست های تیره فوق العاده موثر است این مسئله ای است که استفاده کنندگان کرم و صابون گوری اصل به آن اذعان دارند.

گوری

مهمترین تفاوت های نمونه اصلی کرم و صابون گوری با تقلبی کرم و صابون گوری : جعبه کرم و صابون اصلی همانند نخ داخل اسکناس نسبت به نور فرابنفش از زاویه های مختلف انعکاس نور دارد. آرم گوری روی بسته برجسته و قابل لمس بوده و تاریخ تولید و انقضای محصول روی جعبه ی کرم حک شده است. داخل کارتن شماره تماس کارخانه نوشته شده و پس از باز کردن قوطی کرم و بسته صابون رایحه بسیار دل انگیز و قوی به مشام می رسد. کرم گوری اصل سبز رنگ و سفت می باشد . اما نمونه تقلبی شل و دارای تعریق مشاهده می شود. در این فروشگاه تنها نمونه اصلی کرم و صابون گوری عرضه می شود. گرچه بتازگی نمونه های تقلبی تولید شده در لابراتوارهای زیرزمینی، دارای همین ویژگی های ظاهری نیز می باشند استفاده از کرم و صابون گوری تقلبی می تواند سلامتی و زیبایی افراد را با خطر جدی مواجه سازد.
 

کرم و صابون گوری 100% اصل


کرم و صابون گوری از موادی گیاهی و طبیعی تولید شده اند عصاره گیاه آلوئه ورا یکی از مهمترین موادی است که کارخانجات معتبر و شناخته شده لولزم آرایشی و بهداشتی جهان، از آن برای افزایش خاصیت روشن کنندگی و سفید کنندگی پوست استفاده می کنند عصاره گیاه آلوئه ورا و آواکادو در این گیاه، نقش مهمی در افزایش لطافت و درخشندگی پوست دارد.

کرم و صابون گوری، با برداشتن لایه ای سطحی از روی پوست، باعث پاکسازی سطح پوست از سلولهای مرده و آسیب دیده می شوند همچنین اسیدهای آمینه موجود در کرم و صابون گوری، روند کلاژن سازی پوست را افزایش داده و بخاطر داشتن خاصیت الاستیسیته، باعث افزایش خاصیت کش سانی و طراوت پوست می شود.

بخاطر شهرت جهانی صابون و کرم گوری و فروشش بسیار زیاد آن، متاسفانه نمونه های تقلبی نیز از این محصول به وفور روانه بازار شده اند و با قیمتهای مختلفی عرضه می شوند. نمونه های تقلبی صابون و کرم گوری، در برخی اوقات با یک سوم قیمت نمونه اصلی و در برخی اوقات تا چند برابر قیمت نمونه اصلی به فروش می رسند.

 

نحوه استفاده موثر : به مدت 2 هفته هر شب قبل از خواب، صورت خود را با آب ولرم و صابون گوری شستشو داده و کرم آرایشی این پکیج را بر روی پوست خود ( کل صورت ) مالیده و ماساژ دهید صبح و پس از بیدار شدن از خواب، با آب ولرم و صابون گوری، دست و صورت خود را بشویید توصیه می شود که در این کار زیاده روی نکرده و به روزی دومرتبه استفاده از کرم و صابون گوری بسنده نمایید چراکه همین میزان هم می تواند بسرعت تاثیر گذار باشد.

 

کرم و صابون روشن کننده و سفید کننده گوری

کرم و صابون گوری اصل دارای ضمانت اصالت و تاثیر گذاری عالی

کرم و صابون گوری اصل، از تاثیر گذاری بسیار خوبی برخوردار است پوست صورت را سفید و روشن کرده و تمام لک ها و جای جوش ها را از بین می برد.

 

 

 

برخی از افراد پس از خرید کرم و صابون گوری با نام کرم و صابون گوری اصل، و تضمین 100 درصدی فروشنده مبنی بر اصل بودن محصول، متوجه می شوند که این محصول نه تنها هیچ تاثیر مثبتی در از بین بردن لک و جوش های پوستی و روشن تر کردن پوست ندارد که باعث تیره تر شدن رنگ پوست و لک های پوستی نیز شده است این افراد عنوان کرده اند که کرم خریداری شده آنها بشدت آبکی و شل بوده است آبکی بودن کرم گوری یکی از بارزترین نشانه های تقلبی بودن آن است.

 

 

فروشگاههای واسطه ای و همکاری در فروش

 

متاسفانه بسیاری از فروشگاههای اینترنتی، بصورت واسطه و برای یک فروشگاه بزرگ فعالیتمی کنند و تنها به دنبال کسب سود خود بوده و اهمیتی به خوب یا بد بودن کیفیت محصول نمی دهند از این گذشته انها به هیچ وجه امکان رویت محصولی را که می فروشند را ندارند این گونه فروشگاهها بخاطر دریافت پورسانت اندکی از فروشگاههای همکاری در فروش، هر جنس بی کیفیتی را تبلیغ کرده و با نام محصول اصلی به فروش می رسانند کرم گوری و صابون گوری نیز از این قضیه مستثنی نبوده و اکثریت فوشگاههای اینترنتی که اسم شرکت را نیز به خود چسبانیده اند، کسب و کاری خانگی بوده و تنها واسطه ای هستند برای فروش محصولات بی کیفیت فروشگاههای همکاری در فروش.

 

 

فروشگاههای همکاری در فروش نیز برای اینکه بتوانند پورسانت واسطه های خود را بپردازند، بالاجبار باید ارزانترین و بی کیفیت ترین محصولات را تهیه و با نام محصول اصلی و با کیفیت به فروش برسانند. پس خاطر نشان می شویم که برای خرید انواع کالاهای مورد نیاز خود و بخصوص محصولات بهداشتی، از فروشگاههای خرید نمایید که دارای چندین سال سابقه فعالیت  بوده و امکان برگشت وجه در صورت پایین بودن کیفیت محصول، در توضیحات محصول لحاظ کرده باشند.

 

 

شرکت فروشگاههای اینترنتی نیک خرید

 

یکی از مراکز مجاز، با سابقه بالا و معتبر فروش محصولات بهداشتی، فروشگاه اینترنتی نیک خرید می باشد این فروشگاه با سابقه ای بیش از یک دهه فعالیت در تهیه و توضیع محصولات دیجیتال و بهداشتی، فروشگاهی معتبر، دارای نماد اعتماد ملی، مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سایر مجوزهای لازم می باشد.

 

 

 

کرم گوری اصل و صابون گوری اصل

 

با قاطعیت می توان گفت کرم و صابون گوری عرضه شده در این فروشگاه دارای بالاترین کیفیت و تاثیر گذاری می باشد و دارای ضمانت اصالت و کیفیت کالا می باشد این فروشگاه به شما خریدار گرامی تضمین می دهد در صورت عدم رضایت از محصول ارسالی، وجه پرداختی شما بدون کم و کاست به شماره کارت بانکی که از سوی شما اعلام می شود برگشت داده خواهد شد.

 

 

 

فروشگاه نیک خرید، بصورت روزانه دارای ده ها سفارش و فروش کالا می باشد که این مسئله تنها بخاطر اعتماد شما مشتریان گرانقدر بدست آمده است. فروش کالای با کیفیت و اصل، در کنار خدمات پس از فروش و تفکر فروش بالا با سود کم، باعث شده است تا فروشگاه نیک خرید به یکی از مراکز مورد اعتماد عموم هموطنان گرامی بدل شود.

آدرس اینترنتی فروشگاه نیک خرید به شرح زیر می باشد.

www.nikkharid.com

 

گرم و صابون گوری وایتینگ اصل

در صورتی که امکان ثبت سفارش به صورت اینترنتی را ندارید، می توانید از طریق شماره تلفن زیر، سفارش خود را بصورت تلفنی ثبت نمایید.

 

با برقراری تماس تلفنی با دفتر فروش فروشگاه نیک خرید، همکاران ما پاسخگوی شما خواهند بود. 09364291640

 

متاسفانه بسیاری از فروشگاهها، بخاطر کسب سود بیشتر کرم و صابون گوری تقلبی را با قیمتهای مختلفی بعضا حتی گرانتر از نمونه اصلی آن با نام کرم و صابون گوری اصل به فروش می رسانند.

کرم و صابون گوری ارسالی این فروشگاه دارای ضمانت اصالت و کیفیت کالا می باشد.

 

خرید کرم و صابون گوری اصل

برای خرید کرم و صابون گوری اصل، با کلیک روی تصویر زیر و پرکردن فرم خرید، سفارش خود را درب منزل و یا محل کارتان تحویل گرفته و هزینه آن را به مامور پست پرداخت نمایید.

 

خرید کرم گوری

برای خرید کرم گوری اصل، با کلیک روی تصویر زیر و پرکردن فرم خرید، سفارش خود را درب منزل و یا محل کارتان تحویل گرفته و هزینه آن را به مامور پست پرداخت نمایید.

کرم گوری و صابون گوری اصل

 

 تلگرام و واتساپ

 

09364291640